A „maszkos” zenekar beperelte a gyorsétterem-láncot, amiért az egy „maszkos” zenekarral reklámozza termékeit.
A Burger King hónapok óta tartó új reklámkampányában egy mesterségesen összeállított zenekar kapott főszerepet: a Coq Roq névre keresztelt formáció (csirke)maszkokat visel és zajos, agresszív metálzenét játszik. A Slipknot beperelte a gyorsétterem-láncot, amiért az lemásolta imidzsüket, az iowaiak szerint a két zenekar közötti hasonlóság ugyanis egyértelmű.
A Coq Roq honlapján négy dal és két videóklip található, és a Bob Your Head címűt nézve, a zenekar tényleg kísértetiesen hasonlít a Slipknotra. A koncert közös csatakiáltással kezdődik, és a csirkés maszkok között is akad olyan, amin raszta-tincsek lógnak (Corey Taylor énekes ilyet visel), egy Kabuki-maszk és egy gázmaszk, a közönség soraiban pedig egy bohóc is felbukkan.
Az egyetlen nyilvánvaló különbség a dalszövegekben van, hiszen a Coq Roq az élet naposabb oldaláról, a sültcsirkéről és a Burger Kingről énekel. A gyorsétterem-lánc szerint az új kampány nem sérti a Slipknot jogait, és korábban is akadtak már olyan együttesek, amelyek maszkokat viseltek a színpadon. Példaként a KISS-t, a Gwart, az Insane Clown Posse-t vagy Marylin Mansont hozták fel.